Zupa krem z kalarepy i natki pietruszki z grzankami curry

06:04

S k ł a d n i k i: (dla 3 osób)

- 1 duża kalarepa
- 1 cukinia
- 1 marchewka
- 1 pęczek natki
- 1 łyżeczka soli
- 1 łyżeczka pieprzu
- 2 bułki (u mnie ciemne)
- 20 g masła
- 0,5 łyżeczki curry
- 2 łyżki śmietany 18% lub jogurtu naturalnego (opcjonalnie)

S p o s ó b   p r z y g o t o w a n i a:

warzywa kroimy w kostkę, zalewamy wodą tak, aby je przykryła, gotujemy do miękkości z dodatkiem soli, natkę dodajemy 5 minut przed końcem gotowania (zostawiamy kilka gałązek do dekoracji). zupę miksujemy doprawiając pieprzem. bułki kroimy na kromki i rwiemy na kawałki, smażymy je na małym ogniu na maśle z dodatkiem curry aż będą chrupiące. zupę wykładamy na talerz, dekorujemy śmietaną lub jogurtem (opcjonalnie), posypujemy natką i grzankami, konsumujemy ;)

podobne posty

2 komentarze

  1. Wczoraj zobaczyłam ten przepis i dziś od razu wykorzystałam, mogę polecić choć zrobiłam bez natki i dodałam ziemniaczka (tak to ze mną jest). Fajne grzanki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dobra modyfikacja nie jest zła :) mam nadzieję, że smakowało :) pozdrawiam!!

      Usuń