Gospodarstwo Rolne Ludwik Majlert - fotorelacja

07:25

Tak jak obiecałam wybrałam się dziś do wyżej wymienionego gospodarstwa, znajdującego się na Białołęce, a dokładnie na ul. Wyspiarskiej 45.
Przywitały mnie dynie w kilku odmianach, które możecie zobaczyć na zdjęciu :)
W środku czekał na mnie uroczy wystrój i mnóstwo warzyw, między innymi cukinia w różnych opcjach (również kwiaty), czosnek bulwiasty, kapusta włoska, pak choi, szczypior sałatkowy, fenkuł, fasolka szparagowa, duży wybór wszelkiego rodzaju sałat (rzymska, radicchio, rukola, endywia) , kukurydza, pory, burak liściowy, brokuł gałązkowy i pewnie coś jeszcze, o czym zapomniałam ;)
Jak widać wybór warzyw jest ogromny, o wiele z nich ciężko na polskim rynku. Wszystko jest świeże i z pewnością korzystne dla naszego zdrowia. 
Zapraszam do obejrzenia fotek i oczywiście zachęcam do wizyty u Państwa Majlert!!





















podobne posty

0 komentarze